Závěsná lampa Waltera Schnepela nastavuje stylové barevné akcenty! Tato závěsná lampa poskytuje příjemnou, intimní atmosféru díky zářící červené barvě, která vyzařuje pod antracitovým plátěným stínidlem. Tento barevný akcent není rušivý ani extrémně intenzivní. Místo toho je teplé bílé světlo, které vystupuje ze závěsného svítila na osvětlovanou plochu, doprovázeno pouze tlumeným třpytem pod stínidlem. Způsob, jakým to funguje, je zcela v souladu s myšlenkami Waltera Schnepela, který toto svítidlo navrhl. Pro něj je světlo moderní především proto, že je oddáno své tradici, která je podtržena vědomě vloženými detaily, a tak se stává něčím zcela osobitým. Závěsné světlo vychází z díly TECNOLUMEN, společnosti, která si vytvořila jméno především ve svých začátcích tím, že znovu získala průkopnické, vizionářské představy Bauhausu a v některých případech vytvořila podrobné úpravy známých modelů, jako je víceúčelová lampa Wagenfeld.
Schnepelovo závěsné světlo s pohodlným plátěným stínidlem Jen zřídkakdy je vyznání k teplé domácí atmosféře v TECNOLUMENu tak upřímné, jako u tohoto závěsného svítidla Waltera Schnepela. Filozofie, kterou Schnepel sleduje jako návrhář ve svých svítidlech (jednoduchý design s málo detaily), může na některých modelech trochu vychladnout. Závěsné světlo, které je zde prezentováno, však nemá nic ze sterilní jednoduchosti. I když je konstrukce lampy stejná jako u jiných závěsných světel, přírodní plátěné stínidlo dává tomuto modelu zcela odlišný účinek. Pod stínidlem vystupuje světlo kolmo k osvětlované ploše. Plátěné stínidlo však také zajišťuje, že trochu slabého světla uniká z boku, a tím významně přispívá k útulné atmosféře tohoto místa. Brémská společnost TECNOLUMEN stojí za kvalitou a inovacemi s jasnými estetickými myšlenkami od roku 1979, kdy znovu zahájila výrobu světla Wilhelma Wagenfelda.
Závěsné světlo dokonalého tvaru z dílny TECNOLUMEN Nestálo to mnoho, aby se z tohoto světla stal klenot moderních svítidel: Kryt transformátoru je kovová koule, jednoduchý černý kabel slouží jako zavěšení a červené stínidlo se drží klasického tvaru válce. Několik málo částí se však dokonale doplňuje a tato jednoduchost činí z lampy moderní půvab. Walter Schnepel, návrhář, který pracuje jako vedoucí pracovník firmy TECNOLUMEN, se tímto směrem již léta řídí. Výrobky, které navrhl, se vyznačují svojí jednoduchostí a moderním charakterem, který je v této jednoduchosti obzvláště obsažen. Schnepel tím sleduje také ideály, které pomohly společnosti uspět na konci 70. let: Jako první výrobek byla tehdy na trh uvedena slavná lampa Bauhaus Wilhelma Wagenfelda. Dnes je TECNOLUMEN stále jedinou společností na světě, která má licenci k replikaci těchto a dalších svítidel Bauhausu.
Závěsné světlo Waltera Schnepela: Klasický design se setkává s moderní elegancí. Jako jeden z nejvýznačnějších designérů TECNOLUMENu už Walter Schnepel, který se stal vedoucím pracovníkem, již dostatečně prokázal, jak málo je někdy potřeba, aby vytvořil skutečné prvotřídní světlo. Toto zde představené závěsné světlo je toho dalším důkazem a ilustruje působivou Schnepelovu myšlenku moderního osvětlení. Je ohromující, jak klasicky toto světlo vlastně vzniká a přesto vyzařuje moderní charakter. Jednoduché zavěšení se setkává s klasickým válcovým stínidlem antracitové barvy. Vzhledem k relativní nepropustnosti světla přes stínidlo je světlo orientováno hlavně nahoru a dolů a poskytuje zvýrazněné osvětlení. Toto závěsné světlo dokonale zapadá do téměř všech místností, ať už obytné nebo profesionální povahy. Vysoká kvalita je zaručena značkou TECNOLUMEN, která od roku 1979, kdy uvedla na trh licencovanou reedici světla Wilhelma Wagenfelda z Bauhausu, stále sleduje moderní zaměření, aniž by z očí ztratila největší díla minulých německých návrhářů především z Bauhausu.
Jedinečná závěsná lampa ve stylu Bauhaus, navržená Marianne Brandt Další závěsná lampa od známé německé návrhářky Marianne Brandt, která v letech 1928/29 během epochy Bauhausu toto světlo navrhla, přináší do bytů kousek německé historie. Spojuje historii a kvalitu made in Germany. Optickým poutačem závěsné lampy je dvoudílná skleněná koule z opálového skla, jejíž horní polovina je matně leptaná a spodní polovina leskle bílá. Opálová skleněná koule je držena kovovým baldachýnem s niklovým povrchem, s viditelnými úchytnými šrouby. Přívod mezi stropním držákem a svítilnou je skryt v kovové poniklované tyči a má velmi jemný vzhled. Kombinace dvou skleněných polovin vytváří působivé, ale jedinečné osvětlení, které je nejen praktické, ale také šíří příjemnou atmosféru. Konstrukce svítidla je charakteristická pro vizi Bauhausu, kde se tvar, materiál a výroba slouží pro účely svítidla. Společnost TECNOLUMEN se upsala myšlence vyrábět pouze lampy, které jsou reprodukcemi umělců Bauhausu nebo designérů, jejichž práce je velmi blízko myšlence Bauhausu. Jedinečnost svítilen lze ověřit pořadovým číslováním a razítkem TECNOLUMEN-BAUHAUS.
Skleněné závěsné světlo Dion přivádí Bauhaus zpět do obývacího pokoje Jeden z velikánů Bauhausu, Hans Przyrembel, navrhl toto světlo již v roce 1928. TECNOLUMEN ho nyní nabízí v podrobné reedici. Konstrukce lampy je nezměněná minimalistická: Nad destičkou y matného skla jsou volně umístěny čtyři žárovky. Světlo je tak destičkou silně stmíváno a šíří se tak jemně a rovnoměrně směrem dolů. Vzhledem k nezakrytým žárovkám se světlo také odchyluje nefiltrovaně nahoru a do stran. Závěs je matná kovová tyč, která uvnitř vede zdroj energie. Se světlem Dion se již v roce 1928 podařil Hansi Przyrembelovi vytvořit mistrovský kousek Bauhausu, který dnes stále funguje úžasně.
Závěsné světlo Dion – od Hanse Przyrembela Toto závěsné světlo bylo navrženo Hansem Przyrembelem v roce 1928 pro TECNOLUMEN. Má velmi vysoký vyzářený výkon nejen kvůli jeho šesti žárovkám, ale také kvůli svému dokonalému puristickému designu. Velká skleněná deska účinně zakrývá žárovky a vytváří velmi měkké a jemné světlo, které lze použít pro všeobecné osvětlení. O podniku TECNOLUMEN: Styl Bauhaus je charakteristickým rysem firmy TECNOLUMEN. V roce 1979 byla společnost schopna vytvořit si pomocí stolní lampy Wagenfeld jméno, které sahá až do současnosti. Návrhy Marianne Brandtové, Waltera Schnepela a forem, jako jsou De Stijl nebo Art Deco, se v programu známého výrobce neustále nacházejí.